keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Lokkiranta - jaksaako vai ei?

Lokkirannan tulevaisuutta olen miettinyt useaan otteeseen. Tykkään aivan älyttömästi suomenhevosista ja minusta on ihan kiva että niitä muutama ratsunakin pyörii. Silti olen ajatellut palauttaa koko Lokkirannan köörin kasvattajille pitää muutaman ja kisata niitä matalalla profiililla. Mutta. Pystyisinkö luopumaan aivan ihanasti Mörkövaaralaisistani tai Lakealaisista? Entä Muminan Pölykeijusta tai Haukkamäen Taiasta? Räyhähenki ILOsta, Serenin Morsetuksesta? Tai Paholaisen Puoliveljestä? Maskotti ruuna A’leesta tai norjistamma Trublik Inndelingistä? Saati sitten Naamaraja Lunedista?

Vastaus on ei, en pysty luopumaan. Ne kaikki ovat niin hienoja. Syksyllä en kisannut yhdelläkään yhtään, koska minulla tosiaan ei ollut konetta. Entä nyt kun VRL palaa ja minun pitäisi koko lauma saada kisautettua omassa lajissaan huipuksi, että ihmiset edes vähän arvostaisivat Lokkirantaa. Ostotarjouksissa muistelen jokaisen kohdalla sanoneeni kisaavani aktiivisesti ja ehkä vieväni laatiksiin ym. En ole siis luvannut yhdenkään kohdalla 100% vieväni laatiksiin. Mutta silti tressaan ajatuksesta että kasvattaja tätöset tulevat ja vievät hevoset minulta pois jaja. Ravipuoli on tässäkin suhteessa rennompaa, siksi kai ajattelenkin ratsuista kokonaan luopumista välillä.

No, odottelen VRL paluuta ja katson miten kisaus alkaa ratsupuolella sujua. Voihan se olla etten mitään ongelmaa nää asiassa enää silloin. Minulla ei ole mitään intoa pettää lupauksiani pysyvästä kodista jne. kasvattajille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti